Primename, kad rugpjūtį važiuodami Prancūzijos keliais galite neišvengti apribojimų. Papildomai eismas draudžiamas vilkikams ir kombinuotoms transporto priemonėms (išskyrus spec. ir ž.ū. transportą), kurių didžiausias leistinas svoris yra virš 7.5 t, rugpjūčio šeštadieniais (4 d., 11 d. ir 18 d.) nuo 7:00 val. iki 19:00 val. ir šiais sekmadieniais nuo 00:00 val. iki 22:00 val.

Pastaba: važiuoti leidžiama šiais šeštadieniais nuo 19:00 val. iki 24:00 val.

Taip pat primename, kad kiekvienas vairuotojas, vykstantis šios šalies keliais, privalo turėti alkotesterį.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

 

Šiandien, audringame asociacijos „Linava“ Prezidiumo posėdyje buvo priimtas svarbus nutarimas. „Už“ balsavus 6 Prezidiumo nariams nutarta įpareigoti asociacijos generalinį sekretorių Vidmantą Adomaitį kreiptis į teismą dėl prieš tai generalinio sekretoriaus pareigas ėjusio Valdo Gilio padarytos žalos atlyginimo bei išieškoti skolas iš asociacijos darbuotojų.

Daugiau apie Prezidiumo posėdį skaitykite greitu metu.

Asociacijos „LINAVA” prezidiumo protokolinis nutarimas

Asociacijos „LINAVA“ prezidiumas susipažinęs su sekretoriato turimais dokumentais dėl paskolų fiziniams asmenims (darbuotojams) suteikimo konstatuoja:

1) buvęs asociacijos „LINAVA“ generalinis sekretorius Valdas Gilys eidamas savo pareigas piktnaudžiavo tarnybine padėtimi ir savo neteisėtais veiksmais padarė didelę finansinę žalą asociacijai „LINAVA“;

2) Valdas Gilys būdamas asociacijos „LINAVA“ vienasmenis valdymo organas suteikė beprocentes paskolas darbuotojams taip pažeisdamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytas imperatyvias teisės normas;

3) Beprocentės paskolos asociacijai „LINAVA“ buvo nenaudingos. Asociacija „LINAVA“ skolindama pinigus fiziniams asmenims be palūkanų faktiškai palūkanas dovanojo šiems fiziniams asmenims, nes rinkos sąlygomis pinigai skolinami už palūkanas. Tokiu būdu asociacija „LINAVA“ atsisakė uždirbti finansines pajamas (palūkanas) iš pinigų skolinimo;

Atsižvelgiant į šias aplinkybes, asociacijos „LINAVA“ prezidiumas įpareigoja asociacijos „LINAVA“ generalinį sekretorių kreiptis į teismą dėl prieš tai generalinio sekretoriaus pareigas ėjusio Valdo Gilio padarytos žalos atlyginimo asociacijai „LINAVA“.

Taip pat asociacijos „LINAVA“ prezidiumas įpareigoją asociacijos „LINAVA“ generalinį sekretorių imtis visų įmanomų bei būtinų priemonių tam, kad būtų nedelsiant sprendžiamas klausimas dėl skolų išieškojimo iš asociacijos „LINAVA“ darbuotojų gavusių paskolas, bei kad būtų nutrauktos nenaudingos paskolų sutartys su šiais asociacijos „LINAVA“ darbuotojais.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas


Lietuvos Respublikos muitinė informuoja, kad leidinio „Valstybės žinios“ priede „Informaciniai pranešimai“ (2012 m. liepos 20 d. Nr. 58) paskelbti „Lito arba euro ir užsienio valiutų santykiai, naudojami prekių muitinės vertės elementams, išreikštiems ne eurais arba Lietuvos Respublikos nacionaline valiuta – litais ir centais, perskaičiuoti (laikotarpiui nuo 2012 m. rugpjūčio 1 d. iki 2012 m. rugpjūčio 31 d.)“ dėl techninių problemų buvo neteisingai apskaičiuoti.

Dėl šios priežasties muitinės informacinėse sistemose nuo 2012 m. rugpjūčio 1 d. iki 2012 m. rugpjūčio 7 d. imtinai įvesti neteisingi lito arba euro ir užsienio valiutų santykiai, kurių atitaisyti atgaline data nėra galimybės.

Artimiausiame leidinyje „Informaciniai pranešimai“ (2012 m. rugpjūčio 3 d. Nr. 62) bus paskelbtas Lito arba euro ir užsienio valiutų santykių atitaisymas nuo 2012 m. rugpjūčio 1 d.

Apgailestaujame dėl nepatogumų ir prašome dėl 2012 m. rugpjūčio 1-7 d. įformintų muitinės deklaracijų, kuriose buvo pritaikytas neteisingas lito arba euro ir užsienio valiutos santykis, taisymo ir mokesčių perskaičiavimo kreiptis į teritorinę muitinę, kurios veiklos zonoje įforminta muitinės deklaracija.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Kaip skelbia informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu atlikto tyrimo duomenys, šiuo metu 70 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi kompiuteriais, 68 proc. – internetu. Tokia statistika yra puikus atramos taškas valdžios atstovams, su pasididžiavimu skelbiantiems, kokia progresyvi ir pažangi šalis yra Lietuva. Investicijų, skirtų įvairiausių valstybės institucijų vidiniams kompiuteriniams tinklams, duomenų bazėms, apskaitos sistemoms sumas būtų sunku ir suskaičiuoti, tačiau ar efektyviai iš tiesų veikia jų siūlomos elektroninės paslaugos?

Išbandyti šį klausimą praktikoje teko Balsas.lt skaitytojui Jurgiui, jis redakcijai atsiųstame laiške rašo apie įdomią savo patirtį naudojantis VĮ „Regitra“ teikiamomis elektroninėmis paslaugomis. Anot sostinėje gyvenančio vyro, viskas prasidėjo nuo to, kad tikrindamas techninės apžiūros talono duomenis, jis pastebėjo, jog baigiasi prieš 10 metų išduoto seno pavyzdžio vairuotojo pažymėjimo galiojimo laikas.

„Žinojau, kad visos „Regitros“ paslaugos perkeltos į internetą, todėl per savo elektroninę bankininkystę prisijungiau prie savo paskyros. Ten man išmetė žinutę, kad baigėsi mano vairuotojo pažymėjimo galiojimo laikas, o bandant pratęsti išmetė dvi klaidas. Pirmoje buvo skelbiama, kad jie neturi mano nuotraukos, todėl man teks atvykti (elektroniniu būdų jos pateikti neįmanoma). Antroje pranešama, kad jie neturi galiojančios mano medicininės pažymos, todėl suteikti paslaugą el. būdų negali“, ‒ rašo skaitytojas taip pat pridurdamas, kad jokio kito priminimo apie besibaigiantį vairuotojo pažymėjimą negavo.

Paskambinęs į „Regitrą“ dėl informacijos apie medicininę pažymą Jurgis gauna nurodymus kreiptis į savo gydymo įstaigą ten praeiti komisiją, nuotrauka vėliau bus padaryta vietoje ir po trijų dienų jis gausiąs naują vairuotojo pažymėjimą. Po skambučio į polikliniką paaiškėja, kad prieš einant į medicininę komisiją reikalingos dvi pažymos: viena iš narkologinio skyriaus, patvirtinanti, kad žmogus nėra įtrauktas įskaitą, o kita – iš psichiatro.

„Po dar vieno skambučio į polikliniką informacijoje dirbanti moteris man pareiškia, kad psichiatras šiuo metu atostogauja ir mane užregistruoti gali rugpjūčio pabaigoje. Kadangi toks variantas man netiko kreipiausi į kitą polikliniką ketindamas psichiatro pažymą gauti ten. Visgi man buvo paaiškinta, kad pažymą turiu gauti iš tos poliklinikos, kurioje esu registruotas. Taip yra todėl, kad išrašantis psichiatras turi būti iš tos įstaigos, kurioje aš buvau pastaruosius trejus metus“, ‒ komentuoja Jurgis.

Bandydamas gauti psichiatro pažymą Jurgis nuvyko į Centro poliklinikos psichiatrijos centrą, tačiau ten jam atvirai buvo pasakyta, kad specialistai gali su juo pakalbėti ir apžiūra jam kainuos 50 Lt, tačiau negali garantuoti, kad pažyma bus tinkama. Vienintelis garantuotas variantas, anot Jurgio, pasirodė esanti tos poliklinikos, kurioje jis registruotas psichiatro pažyma. „Dabar dėl psichiatro atostogų mėnesį būsiu be vairuotojo pažymėjimo. Manau ir pats esu kaltas, kadangi nesusirūpinau tuo anksčiau“, ‒ sako vairuotojas.

„Pasirodo, kad vis dar neįmanoma iš poliklinikos gauti pažymos elektroniniu būdu. Ir aš kalbu ne tik apie tokio išrašo suteikimą atskiram asmeniui – skirtingos poliklinikos tarpusavyje taip pat nesidalina duomenimis. Be to, Eregitra.lt neįmanoma pateikti skenuotų pažymų, net jei aš jau ir būčiau gavęs. Popierius bet kuriuo atveju privalu pristatyti gyvai“, ‒ stebėjosi vilnietis.

Su pažyma iš narkologijos skyriaus vairuotojui sekėsi daug geriau – užteko tik gerą valandą prastovėti eilėje ir reikalingas išrašas buvo gautas. Visgi, kaip pažymėjo Jurgis, keista, kad duomenimis su policijos departamentu besidalinanti „Regitra“ negali pasiimti žmonių, įtrauktų į priklausomų nuo narkotinių medžiagų asmenų įskaitą, duomenų.

Kadangi medicininės pažymos ir vairuotojo pažymėjimo galiojimo laikas sutampa Eregitra.lt sistema tampa iš esmės visiškai nenaudinga keičiant senus pažymėjimus į naujus. Vienintelė naudinga jos funkcija, anot Jurgio, yra laikinų pažymėjimų pakeitimas nuolatiniais.

„Mane labai nustebino, kad pranešimą apie pasibaigusį vairuotojo pažymėjimą gavau tik pačiame Eregitra.lt tinklapyje ir niekur kitur. Juk prisijungimas prie šios sistemos galimas ir per el. bankininkystę, taigi kodėl nebuvo galima padaryti taip, kad įspėjimą aš gaučiau kad ir savo sąskaitos puslapyje. Grįžtamasis ryšys neegzistuoja, todėl nors tos. e-paslaugos lyg ir yra, viskas baigiasi tuo, kad tenka lankstyti su popieriais“, ‒ stebėjosi vairuotojas.

Kadangi elektroninių paslaugų sistemos pakeitimai artimiausiu metu nenumatyti, vairuotojams, kurių pažymėjimų galiojimo laikas artėja link pabaigos galime duoti tą patį patarimą, kuriuo su mumis pasidalino mūsų skaitytojas – susirūpinti tuo likus nemažiau kaip mėnesiui iki „galutinio“ termino, kitu atveju galite tiesiog nespėti sutvarkyti visų formalumų.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Nuo liepos 16 iki spalio 14 d. Rusijos muitinė vykdo eksperimentinius elektroninių plombų ir palydovinės sistemos, kuri seka krovinių judėjimą, bandymus.

Šie bandymai padės praktiškai patikrinti naujos sistemos veikimą ir pašalinti trūkumus.

Vykdant pervežimus su elektroninėmis plombomis Rusijoje ateityje nereikės muitinėje pateikinėti TIR knygelių.

Jei bandymai bus sėkmingi, jau artimiausioje ateityje vežėjai galės vežti krovinius su šiomis plombomis ne tik tranzitu per Rusiją, bet ir į šalia pasienio postų esančius terminalus.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Kompanija „MAN“ oficialiai pranešė, kad artėjančioje didžiausioje komercinio transporto parodoje Hanoveryje, kuri vyks rugsėjo 20-27 d., pristatys visus savo naujus produktus ir supažindins su „Euro 6“ sistema.

Čia taip pat bus galima pirmą kartą išvysti atnaujintus „TGL“, „TGM“, „TGS“ ir „TGX“ serijos sunkvežimius. Visi jie bus su „Euro 6“ emisijos standartą atitinkančiais varikliais.

Kurdami „Euro 6“ sunkvežimius gamintojas stengėsi, kad transporto priemonės nepasidarytų sunkesnės, kad nesumažėtų jų galia, o kuro sąnaudos nedidėtų. „MAN“ teigia, kad visus šiuos reikalavimus naujosios jų transporto priemonės atitinka, o patvarumas bus aukšto lygio ir nebus prastesnis už ankstesnių modelių.

„TGL“ ir „TGM“ sunkvežimiai turės gerokai atnaujintas kabinas. Jose bus gausu naujų dizaino elementų, patobulintos įrangos ir kitų naujovių.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

2003 m. lapkričio 4 dieną atidarytas traukinio maršrutas, kuris sujungė Aitono ir Orbassano gyvenvietes. Šis 175 km. ilgio maršrutas skirtas puspriekabių, vilkikų su puspriekabėmis ar be jų gabenimui ant traukinio platformos per alpių kalnus. Nuo šių metų linijos operatorius plečia savo paslaugų pasiūlą.

Vienuolikos vagonų traukinys, kuriame telpa 22 vilkikai su puspriekabėmis važiuoja 4 kartus per dieną visomis darbo dienomis. Taip pat yra ir specialus vagonas vairuotojams. Kelionė trunka tris valandas ir leidžia keliauti iš Prancūzijos į Italiją ir atvirkščiai.

Naujienos

Nuo šių metų birželio 6 d. šiuo maršrutu jau gali būti gabenamos ir 4 m. aukščio visus Europos sąjungos techninius reikalavimus atitinkančios puspriekabės.

Ateityje planuojama padidinti reisų skaičių, o taip pat pastatyti terminalą Prancūzijos pusėje.

Privalumai:

• Maksimali transporto priemonių junginio masė gali siekti 44 t.

• Traukiniu galima gabenti daugiau pavojingų krovinių, jei lygintume su Frėjaus kelių transporto tuneliu.

• Traukiniu galima gabenti visas tradicines puspriekabes ir vilkikus, savivarčius, konteinerius, cisternas.

• Traukinio operatorius teigia, kad vežėjai naudodamiesi jų paslaugomis gali sutaupyti nuo 100 iki 150 eurų. Važiuojant traukiniu nereikia mokėti tunelio mokesčių, naudoti kuro, o taip pat ir pats vilkikas nesidėvi.

Tai ne vienintėlė nauja traukinių linija Europos keliuose. Traukiniu galima įveikti ir visą Prancūziją. Tai ypatingai aktuali traukinių linija toms tarptautinio transporto įmonėms, kurios turi pastovius krovinių srautus į Ispaniją. Traukinio pradinė stotelė Liuksemburge Bettembourg mieste, išlaipinimo stotelė pietų Prancūzijoje Le Boulou mieste. Šia traukinių linija gali važiuoti tik nelydimas transportas, t.y., tik puspriekabės.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Trečiadienį Vilniuje, Sodų g. 22, pradėjo darbą „Cash & Drive“ sistemos principu veikianti „Lukoil Baltija” degalinė. Atsiskaityti degalinėje bus galima tik grynaisiais pinigais ir įmonėms išduotomis kuro kortelėmis – nuolaidų bei banko mokėjimo kortelės nebus aptarnaujamos.

Bendrovė nurodo, kad atsiskaitant grynaisiais pinigais, kuras degalinėje bus pigesnis 15 ct/l.

„Idėja Lietuvos rinkai pristatyti tokio tipo degalinę kilo atsižvelgiant į klientų poreikius, o šiandieninėje rinkoje pagrindinis poreikis yra mažesnė kaina, todėl, sutaupę banko bei nuolaidų kortelių transakcijų mokesčius, galime pasiūlyti mažesnes kainas, – sako „Lukoil Baltija” generalinio direktoriaus pavaduotojas Romas Turlinskas. – Tikimės, kad šią naujovę mūsų klientai įvertins palankiai ir ateityje galėsime jiems pasiūlyti platesnį „Cash & Drive“ degalinių tinklą“.

R. Turlinskas atkreipia dėmesį, kad įmonių kuro kortelės bus aptarnaujamos įprastomis, sutartyje su įmone numatytomis sąlygomis.

„Lukoil Baltija” Lietuvoje valdo 114 degalinių tinklą.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Vokietijos koncernas „MAN“ pirmą šių metų pusmetį pabaigė pakankamai sėkmingai. Nors pagrindiniai įmonės veiklos rodikliai mažėjo, tačiau labai nežymiai.

Europoje „MAN“ išskyrė pietų ir vidurio regionus, kuriuose jautėsi didžiausius vilkikų paklausos sumažėjimas, kuris ir įtakojo šiek tiek prastesnius rodiklius nei pernai. Visos „MAN“ grupės pardavimų apimtys siekė 7,7 mlrd. Eurų. Praėjusiais metais šis rodiklis po pirmų 6 mėnesių siekė 8 mlrd. Eurų.

Grynasis pelnas iš pardavimų siekia 211 mln. eurų, per visus praėjusius metus buvo uždirbta 475 mln. Eurų.

Prognozuodami šių metų antrąjį pusmetį, „MAN“ analitikai teigia, kad visų metų pardavimai turėtų susitraukti apie 5-10 proc. Dėl šios priežasties „MAN“ planuoja 5 proc. prastesnius rodiklius nei pernai.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Praėjusių metų gegužę koncernas „DAF“ atidarė pardavimų saloną Rusijoje siekdami pagerinti pardavimus šioje rinkoje.

Nuo tada „DAF“ Rusijoje pardavė apie 3 tūkst. vilkikų. Per 2011 m. pavyko parduoti 1 500 transporto priemonių, o tai sudarė 6,9 proc. vakarų Europos vilkikų gamintojų rinkos dalį Rusijoje. Iš viso vakarų Europos gamintojai praėjusiais metais Rusijoje pardavė 26 tūkst. vilkikų. Tikimasi, kad 2015 m. šis rodiklis išaugs iki 36 tūkst.

Šiais metais „DAF“ planuoja parduoti 2 700 vilkikų ir pasiekti 10 proc. vakarų Europos vilkikų gamintojų rinkos dalį Rusijoje.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Šį kartą Vokietijos automobilių gamintojas gavo Raudono taško (Red dot) apdovanojimą už išskirtinį ketvirtos kartos „Actros“ vilkiko dizainą.

Šie apdovanojimai teikiami tik už išskirtinius prekių ir produktų dizainus. Tokį patį apdovanojimą 1998 m. gavo ir pirmosios kartos „Actros“.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Rugpjūčio 1 d. veiklą pradėjo naujas „Volvo“ sunkvežimių centras Kaune. Šalia Vakarinio aplinkkelio esančiame centre siūlomi nauji ir naudoti „Volvo“ sunkvežimiai bei jų detalės, teikiamos sunkvežimių bei autobusų remonto paslaugos. Iš viso Lietuvoje veikia keturi „Volvo“ sunkvežimių centrai.

„Volvo“ sunkvežimių centras pastatytas 2,6 hektarų ploto sklype, esančiame Kauno Vakariniame aplinkkelyje. Statybų pradžią paženklino 2011 m. spalio mėn. padėtas kertinis akmuo. Šiame beveik 2 tūkst. kvadratinių metrų bendrojo ploto ir dviejų aukštų moderniame pastate įrengtos administracinės patalpos, keturių remonto linijų servisas su specializuotomis ratų montavimo ir balansavimo, jėgos agregatų remonto, tachografų patikros vietomis bei dalių sandėlis ir plovykla.

„Naujasis centras Kaune yra svarbi europinio „Volvo Trucks“ serviso centrų tinklo plėtros plano dalis. Jis pastatytas strategiškai svarbioje vietoje, šalia Via Baltica magistralės, vienos iš Lietuvos ir Rytų Europos transporto arterijų – taip tikimės geriau patenkinti ne tik Kauno regiono, bet ir tarptautinių vežėjų poreikius“, – teigia „Volvo Trucks“ generalinis direktorius Baltijos šalims Are Knoph.

Naujajame sunkvežimių centre vežėjams siūlomi nauji ir naudoti „Volvo“ sunkvežimiai bei originalios atsarginės dalys. Be šių paslaugų, „Volvo Lietuva“ darbuotojai atlieka sunkvežimių ir autobusų techninę apžiūrą bei remonto darbus. Naujajame centre įsikurs anksčiau Veiverių gatvėje veikusiame sunkvežimių centre dirbę administracijos darbuotojai ir technikai.

Naujasis sunkvežimių centras suprojektuotas laikantis „Volvo“ standartų, taikomų įrangai ir sunkvežimių techninei priežiūrai.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Olandijos mokslininkai sukūrė unikalius automobilinius dažus, kurie ne tik atsistato po įbrėžimų, bet ir lieka švarūs bet kokiomis oro sąlygomis.

Technologijos esmė, kad dažų paviršius padengtas labai atspariu vandeniui sluoksniui, nuo kuriuo vanduo kartu su dulkėmis ir purvu tiesiog nuteka ir palieka visiškai švarų paviršių.

Naujieji dažai sukurti Einhoveno technologijos universitete.

Jau anksčiau buvo sukurti ne vieni nano technologijų dažai, tačiau jų problema buvo mažas ilgaamžiškumas, nes bet koks pažeidimas sugadindavo unikalias dažų paviršiaus savybes. Naujieji dažai turi savybę esant nedideliems įbrėžimams atkurti teigiamas dažų charakteristikas, dėl į juos įmaišytų papildomų elementų.

Mokslininkai teigia, kad naudojimui visiškai paruošti naujuosius dažus ir pradėti jais dažyti transporto priemones gali reikti kelių metų.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Praėjusią savaitę, liepos 23-29 dienomis, šalies keliuose buvo vykdoma prevencinė priemonė „Krovininių transporto priemonių ir autobusų kontrolė”. Tai Europos kelių policijos tinklo (TISPOL) inicijuota saugaus eismo akcija, organizuota daugelyje Europos šalių.

Lietuvoje policijos pareigūnai patikrino 3 266 transporto priemones, tarp kurių 520, įregistruotos Europos Sąjungos, ir 261 – įregistruota kitose užsienio šalyse. Išaiškinti 144 Kelių eismo taisyklių pažeidimai. Transporto priemonių, įregistruotų Lietuvoje, vairuotojai padarė 121 pažeidimą, užsienio šalyse įregistruotų krovininių automobilių ir autobusų vairuotojai – 23 pažeidimus. Daugiausia pažeidimų išaiškinta Vilniaus apskrityje – 37, Marijampolės – 29, Utenos – 20, Klaipėdos – 12.

Sulaikyti 8 neblaivūs vairuotojai: po 3 – Kauno ir Klaipėdos apskrityse, po 1 – Tauragės ir Vilniaus apskrityse.

Nustatytas 31 atvejis, kai krovininiai automobiliai ar autobusai neatitiko techninės būklės reikalavimų, išaiškinti 24 saugos diržų nenaudojimo ir 18 leistino važiavimo greičio viršijimo atvejai, 7 tachografų naudojimo tvarkos pažeidimai, 5 leistino svorio viršijimo atvejai, po 1 darbo ir poilsio bei didžiagabaričių krovinių vežimo tvarkos pažeidimą. Buvo išaiškintas ir 51 kitas krovininių automobilių ir autobusų vairuotojų padarytas Kelių eismo taisyklių pažeidimas. 1 neblaivus vairuotojas (nustatytas nežymus girtumas) pareigūnams siūlė kyšį, kad nebūtų surašytas administracinio teisės pažeidimo protokolas.

Lietuvos ir Latvijos pardavimuose didesnių pokyčių nėra.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas

Metams persivertus į antrąją jų pusę sulaukiama vis daugiau informacijos apie pirmojo pusmečio įmonių veiklos rezultatus. Šį kartą apžvelgsime vilkikų pardavimus Europos sąjungoje.

Kol kas duomenų apie pardavimus nepateikė Malta ir Bulgariją, tačiau šios rinkos didesnės įtakos bendram rezultatui neturi. Prabėgus šešiems metų mėnesiams galima konstatuoti, kad pardavimai mažėjo, tiesa, situacija nėra kritinė. Bendri pirmų šešių mėnesių pardavimai nukrito 6,1 proc. jei lygintume juos su analogišku praėjusių metų periodu. Vokietijos ir Prancūzijos rinkos ypatingai nesvyravo, Didžiojoje Britanijoje fiksuotas nemenkas pardavimų padidėjimas, o finansinės krizės purtomose Graikijoje, Italijoje, Portugalijoje ir Ispanijoje fiksuotas stiprus pardavimų kritimas.

Jei tendencijos ir toliau nesikeis, tuomet netrukus Lenkija taps 4 pagal dydį Europos rinka. Tokius rezultatus ji pasiekė birželio mėnesį.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt