Pigiau ir ekologiškiau – naujos vilkikus gabenančios traukinių linijos
2012 08 02
Smulkiau
2003 m. lapkričio 4 dieną atidarytas traukinio maršrutas, kuris sujungė Aitono ir Orbassano gyvenvietes. Šis 175 km. ilgio maršrutas skirtas puspriekabių, vilkikų su puspriekabėmis ar be jų gabenimui ant traukinio platformos per alpių kalnus. Nuo šių metų linijos operatorius plečia savo paslaugų pasiūlą.
Vienuolikos vagonų traukinys, kuriame telpa 22 vilkikai su puspriekabėmis važiuoja 4 kartus per dieną visomis darbo dienomis. Taip pat yra ir specialus vagonas vairuotojams. Kelionė trunka tris valandas ir leidžia keliauti iš Prancūzijos į Italiją ir atvirkščiai.
Naujienos
Nuo šių metų birželio 6 d. šiuo maršrutu jau gali būti gabenamos ir 4 m. aukščio visus Europos sąjungos techninius reikalavimus atitinkančios puspriekabės.
Ateityje planuojama padidinti reisų skaičių, o taip pat pastatyti terminalą Prancūzijos pusėje.
Privalumai:
• Maksimali transporto priemonių junginio masė gali siekti 44 t.
• Traukiniu galima gabenti daugiau pavojingų krovinių, jei lygintume su Frėjaus kelių transporto tuneliu.
• Traukiniu galima gabenti visas tradicines puspriekabes ir vilkikus, savivarčius, konteinerius, cisternas.
• Traukinio operatorius teigia, kad vežėjai naudodamiesi jų paslaugomis gali sutaupyti nuo 100 iki 150 eurų. Važiuojant traukiniu nereikia mokėti tunelio mokesčių, naudoti kuro, o taip pat ir pats vilkikas nesidėvi.
Tai ne vienintėlė nauja traukinių linija Europos keliuose. Traukiniu galima įveikti ir visą Prancūziją. Tai ypatingai aktuali traukinių linija toms tarptautinio transporto įmonėms, kurios turi pastovius krovinių srautus į Ispaniją. Traukinio pradinė stotelė Liuksemburge Bettembourg mieste, išlaipinimo stotelė pietų Prancūzijoje Le Boulou mieste. Šia traukinių linija gali važiuoti tik nelydimas transportas, t.y., tik puspriekabės.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas