Daugiausiai traumų darbo vietoje gauna profesionalūs vairuotojai. Pagal mirtingumą darbo metu jie užima 8 vietą.
Pagal JAV darbo ir darbo priežiūros bei saugumo ministerijos pateiktus duomenis 2010 m. 100 tūkst. vairuotojų tekdavo 683 traumų atvejai. Palyginimui, antroje vietoje esančių fermerių šis statistinis rodiklis siekia 300.
Žvejo darbas yra pavojingiausias galintis pasibaigti mirtimi. 100 tūkst. žvejų tenka 116 mirčių per metus. Profesionalių vairuotojų rodiklis – 21,8.
Iš visų darbo metu žuvusių darbuotojų, net 39 proc. buvo susiję su transportu. 21 proc. jų žuvo eismo įvykiuose.
Transporto sektoriuje įvyksta 24 proc. visų nelaimingų atsitikimų darbe, kuomet vienu metu žūsta du ar daugiau darbuotojų.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
2012-08-28
2012-08-28
Rugpjūčio 27 d. (pirmadienį) vykusiame susitikime su žiniasklaidos atstovais, kalbėdamas apie Europos Sąjungos struktūrinės paramos paskirstymą transporto sektoriui, susisiekimo ministras Eligijus Masiulis tikino, kad eismo saugumas yra vienas iš gyvybiškai svarbių prioritetų.
Siekiant žengti toliau šiose srityje, anot ministro, dėmesį reikia nukreipti į miestų gatves ir rajonų savivaldybėms priklausančius kelius.
Kaip pažymėjo E. Masiulis, gerų rezultatų leido pasiekti sutelktos įvairių institucijų pastangos. Per pastaruosius penkerius metus žuvusiųjų skaičius kelyje sumažėjo dvigubai – labai svarbi priemonė, anot ministro, yra nuolatinis situacijos magistraliniuose ir krašto keliuose stebėjimas.
„Turėdami vadinamųjų juodųjų dėmių, tai yra vietų, kuriose avarijos įvyksta dažniausiai, skiriame lėšas iš saugaus eismo programų stengdamiesi rekonstruoti kelius ir diegti kuo daugiau inžinerinių saugumo priemonių būtent tuose taškuose“, ‒ komentavo ministras.
Nors eismo saugumo pažanga šiais metais šiek tiek „stabtelėjo“ – žuvusiųjų skaičius, palyginti su praėjusiais, išliko beveik nepakitęs. Antra vertus, magistraliniuose ir krašto keliuose situacija ir toliau gerėja ‒ pirmą šių metų pusmetį, aplyginti su tuo pačiu praėjusių metu laikotarpiu, žuvusių yra 17 mažiau. Anot E. Masiulio pastaruoju metu pastebima problema – savivaldybių teritorijose esančių kelių infrastruktūra yra kiek atsilikusi, labiausiai joje trūksta saugaus eismo inžinerinių priemonių.
„To labai trūksta tam, kad ir vietinės reikšmės keliuose mažėtų žuvusiųjų skaičius. Panaudojant tą gerąją praktiką, kurią jau esame atlikę kartu su savivaldybių atstovais reikia spręsti problemas miestuose ir rajonų savivaldybėse“, ‒ kalbėjo ministras.
Eismo įvykių statistikos duomenimis, šiemet nuo metų pradžios Lietuvos keliuose žuvo 163 žmonės, pernai atitinkamu laikotarpiu – 164. Pažymėtina, kad valstybinės reikšmės keliuose žuvo 17 žmonių mažiau, tuo tarpu miestų gatvėse ir vietiniuose savivaldybių keliuose žuvusiųjų skaičius padidėjo 16.
Iš visų savivaldybių daugiausia žmonių žuvo Vilniaus mieste (14), Anykščių ir Kauno rajonuose (po 7). Eismo įvykių labiausiai padaugėjo Vilniaus apskrityje.
Saugaus eismo inžinerinėms priemonėms priemonėms, tokioms kaip žiedinės sankryžos, atitvarai, asfalto dangos kokybės gerinimui skirta daugiau nei 100 mln. litų.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
2012-08-24
2012-08-24
Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.
Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių
|
|