2012-07-20
Sudarant vadinamąjį „Spūsčių indeksą“ (angl. Congestion Index) tirti 31 Europos miestai, kuriuose gyvena per 800 tūkst. miestiečių. Indekso dešimtuko sudarytojai suskaičiavo ne tik kiek vidutiniškai per dieną ar metus miestiečiai sugaišta spūstyse, tačiau ir išskyrė palankiausias ir prasčiausias kelionės automobiliu dienas šiuose miestuose.
Didžiųjų Europos miestų eismo intensyvumo tyrimas, kuri atliko „Tom Tom“ kompanija, leido tyrėjams sudaryti labiausiai perpildytų Europos miestų dešimtuką.
10. Hamburgas
Eismo intensyvumas: 27 proc.
Per valandą spūstyje sugaištama: 27 min.
Spūstyse 30 minučių kelionei į darbą ir atgal per metus sugaištama: 71 val.
Prasčiausias metas keliauti: pirmadienio rytas ir ketvirtadienio vakaras.
Palankiausias metas keliauti: penktadienio rytas ir antradienio vakaras.
9. Stokholmas
Eismo intensyvumas: 27 proc.
Per valandą spūstyje sugaištama: 38 min.
Spūstyse 30 minučių kelionei į darbą ir atgal per metus sugaištama: 89 val.
Prasčiausias metas keliauti: pirmadienio rytas ir penktadienio vakaras.
Palankiausias metas keliauti: penktadienio rytas ir pirmadienio vakaras.
8. Londonas
Eismo intensyvumas: 27 proc.
Per valandą spūstyje sugaištama: 29 min.
Spūstyse 30 minučių kelionei į darbą ir atgal per metus sugaištama: 74 val.
Prasčiausias metas keliauti: pirmadienio rytas ir ketvirtadienio vakaras.
Palankiausias metas keliauti: penktadienio rytas ir pirmadienio vakaras.
7. Bradfordas-Lidsas
Eismo intensyvumas: 28 proc.
Per valandą spūstyje sugaištama: 36 min.
Spūstyse 30 minučių kelionei į darbą ir atgal per metus sugaištama: 86 val.
Prasčiausias metas keliauti: antradienio rytas ir ketvirtadienio vakaras.
Palankiausias metas keliauti: penktadienio rytas ir pirmadienio vakaras.
6. Dublinas
Eismo intensyvumas: 30 proc.
Per valandą spūstyje sugaištama: 39 min.
Spūstyse 30 minučių kelionei į darbą ir atgal per metus sugaištama: 90 val.
Prasčiausias metas keliauti: antradienio rytas ir ketvirtadienio vakaras.
Palankiausias metas keliauti: penktadienio rytas ir pirmadienio vakaras.
5. Paryžius
Eismo intensyvumas: 32 proc.
Per valandą spūstyje sugaištama: 40 min.
Spūstyse 30 minučių kelionei į darbą ir atgal per metus sugaištama: 92 val.
Prasčiausias metas keliauti: ketvirtadienio rytas ir penktadienio vakaras.
Palankiausias metas keliauti: penktadienio rytas ir pirmadienio vakaras.
4. Briuselis
Eismo intensyvumas: 34 proc.
Per valandą spūstyje sugaištama: 50 min.
Spūstyse 30 minučių kelionei į darbą ir atgal per metus sugaištama: 104 val.
Prasčiausias metas keliauti: ketvirtadienio rytas ir penktadienio vakaras.
Palankiausias metas keliauti: penktadienio rytas ir pirmadienio vakaras.
3. Roma
Eismo intensyvumas: 34 proc.
Per valandą spūstyje sugaištama: 42 min.
Spūstyse 30 minučių kelionei į darbą ir atgal per metus sugaištama: 94 val.
Prasčiausias metas keliauti: pirmadienio rytas ir ketvirtadienio vakaras.
Palankiausias metas keliauti: penktadienio rytas ir pirmadienio vakaras.
2. Marselis
Eismo intensyvumas: 41 proc.
Per valandą spūstyje sugaištama: 47 min.
Spūstyse 30 minučių kelionei į darbą ir atgal per metus sugaištama: 101 val.
Prasčiausias metas keliauti: antradienio rytas ir penktadienio vakaras
Palankiausias metas keliauti: trečiadienio rytas ir pirmadienio vakaras
1. Varšuva
Eismo intensyvumas: 42 proc.
Per valandą spūstyje sugaištama: 52 min.
Spūstyse 30 minučių kelionei į darbą ir atgal per metus sugaištama: 106 val.
Prasčiausias metas keliauti: pirmadienio rytas ir penktadienio vakaras.
Palankiausias metas keliauti: penktadienio rytas ir pirmadienio vakaras.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Rudenį Hanoveryje vyksiančioje parodoje „Renault Trucks“ žada pristatyti technologijas, kuriomis remdamiesi prancūzai kurią „Euro 6“ variklį.
Pastaruoju metu „Renault“ labai daug dėmesio skyrė alternatyviais energijos šaltiniais varomų sunkvežimių gamybai ir pateikdavo mažai naujienų susijusių su tradiciniais dyzeliniais vilkikais. Šią savaitę prancūzų koncernas prakalbo apie savo kuriamą „Euro 6“ emisijos standartą atitinkantį variklį.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
2012-07-19
2012-07-19
Naujosios technologijos sparčiai tobulėja, todėl viskas, kas anksčiau buvo kaip stebuklas, šiandien yra kasdienybė. Būtent taip nutiko ir su navigacijos sistemomis.
Pingant technologijoms, jos tampa vis prieinamesnės masinei produkcijai. Todėl į šią rinką nori įžengti ir tokie grandai kaip „Apple“ arba „Microsoft“. Jie žada pristatyti naujas technologijos, kurias bus lengva naudoti. Tačiau tai kelia nerimą tokiems navigacijų gamintojams kaip „TomTom“ arba „Garmin“.
Pastebimas ir ženklus navigacijos sistemų pardavimų šuolis. Didžiausias šuolis pastebėtas Kinijoje.
Šioje šalyje, per dešimtmetį, pardavimai šoktelėjo nuo 355 tūkst. iki 11,8 mln. vienetų. Tuo tarpu tikimasi, kad pasauliniai pardavimai pasieks 56 mln. iki 2019-ųjų.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.
Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių
|
|