Baigiasi antrasis žemės, kurioje bus tiesiami ir rekonstruojami „Rail Balticos“ geležinkelio ruožo nuo Kauno iki Lietuvos–Latvijos valstybių sienos vietinės reikšmės automobilių keliai, paėmimo visuomenės poreikiams etapas. Susisiekimo ministerijai užbaigus teisinius formalumus, iš viso visuomenės poreikiams bus paimta kiek daugiau nei 1500 ha žemės.

250 intro Elektrifikavimas.jpg

Baigus elektrifikuoti geležinkelio ruožą tarp Vilniaus ir Klaipėdos, kroviniai ir keleiviai bus vežami su nuline CO2 emisija, o į aplinką bus išmesta apie 150 tūkst. tonų mažiau teršalų. Palyginimui – skaičiuojama, kad visos Vilniaus transporto priemonės per metus į aplinką išskiria beveik 108 tūkst. tonų teršalų.

250 intro AK Paupyje.jpg

Meno objektai ir kultūros erdvės – vienas iš kriterijų, pagal kuriuos vilniečiai vertina rajonų sostinėje patrauklumą. Menas kuria emociją, skatina bendruomeniškumą, funkcionalūs projektai tampa rajono traukos centru ir formuoja viso rajono identitetą.

Skrydžius iš Lietuvos oro uostų planuojantys keleiviai turėtų žinoti, kad keliaujant į kai kurias šalis gali prireikti neigiamos COVID-19 testo pažymos ne tik lietuvių, bet ir kitomis užsienio kalbomis. Apie tai keleiviams primena Lietuvos oro uostų atstovai, užfiksavę atvejų, kai keleiviai dėl šios priežasties negalėjo tęsti kelionės.

VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė sutartį su personalo atrankos įmone „Amber team“ dėl kandidatų paieškos į Klaipėdos uosto kapitono pareigas. Gavus pretendentų sąrašą, vadovaujantis Vyriausybės nutarimu, bus skelbiamas konkursas uosto kapitono pareigoms užimti.

Prieš kiek daugiu nei keturis dešimtmečius pastatytas Vilniaus TV bokštas iki šiol nebuvo kapitaliai remontuojamas, tačiau atliktos ekspertizės išvadose teigiama, jog būtina iš esmės rekonstruoti tiek pagrindinę pastato konstrukciją, tiek vidaus infrastruktūros tinklus. Šiuos klausimus šiandien susisiekimo ministras Marius Skuodis nuotoliniu būdu aptarė su AB Lietuvos radijo ir televizijos centro, valdančios šį bokštą, vadovybe.

VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė sutartį su personalo atrankos įmone „Amber team" dėl kandidatų paieškos į Klaipėdos uosto kapitono pareigas. Gavus pretendentų sąrašą, vadovaujantis Vyriausybės nutarimu, bus skelbiamas konkursas uosto kapitono pareigoms užimti.

250 intro žemkasė KVJUD.JPG

šį rytą prie krantinės Nr. 65 A, naudojamos Vakarų Baltijos laivų statyklos, nuskendo čia jau kurį laiką stovėjusi žemkasė „Sunland". Žemkasėje žmonių nebuvo. Nedelsiant iškviesti specialistai, įvykio vietoje dirba Uosto direkcijos kateris „Zunda", užtvertos bonų užtvaros galimam taršos plitimui sustabdyti. Apie įvykį informuotos atsakingos institucijos, susisiekta su žemkasės savininku. Įvykio aplinkybės aiškinamos.
Nedidelė, 31 m ilgio žemkasė pastaruoju metu darbų uoste nevykdė.

Šalies profesinio mokymo centruose rengiami įvairių sričių specialistai. Dalis baigusiųjų darbinasi įmonėse, dalis ryžtasi kurti savo verslus ar verstis individualia veikla. Absolventams, svarstantiems pasirinkti verslininko ar individualios veiklos teikėjo kelią ir sėkmingai plėtoti verslą, dažnai pritrūksta verslumo įgūdžių bei žinių apie verslo kūrimo ypatumus. Kauno statybos ir paslaugų mokymo centro mokiniai jau kelerius metus turi galimybę mokytis socialinio verslumo, gilintis ne tik į verslo kūrimo ypatumus, bet ir ugdytis verslumo gebėjimus bei socialinę atsakomybę.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis, penktadienį nuotoliniu būdu kalbėdamas su Švedijos infrastruktūros ministru Tomu Enerothu, išreiškė pasiūlymą rengti nuolatinius virtualius šių dviejų šalių ministerijų, atsakingų už transporto sektorių, pasitarimus koordinuojant veiksmus dėl žaliojo kurso, transporto inovacijų srityje. Taip pat ministrai pokalbio metu aptarė transporto sektoriaus elektrifikavimą, investicijas į infrastruktūros projektus ir 5G tinklo plėtrą.

Patikslintais duomenimis, Klaipėdos jūrų uostas 2020 m. perkrovė 47,8 mln. tonų krovinių ir ne tik pasiekė geriausią rezultatą per visą uosto istoriją, bet reikšmingai padidino atotrūkį su kaimyniniais uostais bei yra vienas iš nedaugelio Baltijos jūros rytinės pakrantės uostų, fiksavusių prieaugį.

250 intro Jūratė Cimanavičienė.jpg

Laivais krovinius gabenantiems pirkėjams už jūrų ir vandenynų audras pavojingesnės tik pandemijos bangos.

250 intro CHRMO.jpg

Personalo specialistai per karantiną dažnai išgirsta prašymą „sucementuoti komandą“, sutvirtinti prie skirtingų ekranų dirbančių žmonių motyvaciją, tarpusavio bendravimą, darbo etiką. Tiems, kurie mėgsta kalbėti apie „tvirtą kaip kumštis komandą“, reikia pasakyti, kad pats laikas komandoje pamatyti ne kumštį, o atskirus pirštus.

250 intro Autorių vizualizacija.jpg

Aliuzija į „gyvą“ statinį, darniai įsiliejantį į pušynų horizontą, – tokia pagrindinė projekto „Gyvas“, laimėjusio uosto radiolokacinės kontrolės sistemos bokšto architektūrinės koncepcijos konkursą, idėja. Su pirmosios vietos laimėtoja AB „Panevėžio statybos trestas“ pasirašyta Klaipėdos uosto laivybos saugumui svarbaus statinio projektavimo sutartis.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis trečiadienį nuotoliniame susitikime su elektroninių ryšių rinkos atstovais išreiškė viltį, kad naujos kartos judriojo ryšio (5G) dažnių skirstymo aukciono pradžia neužtruks, tinklas bus tolygiai diegiamas visoje Lietuvoje ir artimiausiais metais pasieks bent jau didžiuosius šalies miestus. Taip pat, ministro manymu, labai svarbu, kad visa Lietuvoje esama elektroninių ryšių infrastruktūros informacija būtų visiškai skaitmenizuota ir viešai prieinama.

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt