Laikinai einantis susisiekimo ministro pareigas Jaroslav Narkevič laišku kreipėsi į Lenkijos infrastruktūros ministrą Andrzej Adamczyk dėl geležinkelio ruožo Balstogė-Vilnius-Gardinas tiesimo galimybių vertinimo. Šiame ruože siūloma sukurti geležinkelių infrastruktūrą, pritaikytą greitiesiems traukiniams.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija šiais metais Klaipėdos mieste esančioms gatvėms ir keliams tobulinti skyrė 1,54 mln. eurų. Ši suma panaudota Mokyklos g. ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijai, taip pat sutvarkant gatvės ruožą Tilžės gatvėje (nuo Šilutės pl. iki geležinkelio pervažos).
Krovinių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Cargo“ nemažina apsukų – bendrovė spalio mėnesį pervežė daugiau kaip 5 mln. tonų krovinių ir pagerino praėjusių metų spalio rezultatą.
Ruošiantis Baltijos jūroje statyti maždaug 700 megavatų vėjo jėgainių parką, į kurį būtų investuojama daugiau nei milijardas eurų, Klaipėda imasi iniciatyvos plačiai diskusijai apie šio projekto atveriamas galimybes. Lapkričio 11 d. organizuojamo nuotolinio renginio „Offshore Klaipėda” metu aktualia informacija dalinsis pranešėjai iš Lietuvos bei užsienio.
Jūrų keltų bendrovė „Stena Line“ Nineshamno jūrų keltų terminalą perkelia į naujai pastatytąjį Stokholmo Norviko uoste. Terminalo oficialus atidarymas įvyko lapkričio 9 d., 7 val. ryto atplaukus pirmajam laivui „Stena Flavia“. Naujasis jūrų keltų terminalas – svarbi „Stena Line“ plėtros Baltijos jūroje plano dalis, kurioje 2021 m. numatytas dviejų naujų modernių jūrų keltų paleidimas ir krovinių vežimo galimybių padidinimas 30 proc. Nineshamno– Ventspilio maršrutu.
„Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ nuo lapkričio 9 d., šalyje esant įtemptai koronaviruso situacijai ir kritus keleivių srautams, laikinai stabdo 25 vietinius traukinių reisus, dar 14-oje keičiamas traukinių kursavimo periodiškumas.
Atsiliepdama į Europos Sąjungos iniciatyvą, Lietuva imasi sparčiai skaitmenizuoti savo transporto ir logistikos sektorių, kartu kviesdama bendradarbiauti Baltijos regiono bei Rytų partnerystės šalis. Šiandien Vilniuje vykstančiame Tarptautiniame transporto inovacijų forume, kurio tema – „Skaitmeninė transformacija logistikoje: Naujovės, kurios turės esminę įtaką ateityje“, bendrus veiksmus aptars ir bendrą deklaraciją patvirtins šių valstybių transporto ministrai.
Poilsiautojų ir žvejų pamėgti Klaipėdos ir Šilutės rajonų vidaus vandenų keliai, Kuršių mariose įrengtas vandens kelias į Ventę bei Nemuno deltos Pakalnės ir Rusnaitės upės taps Lietuvos valstybinės reikšmės vidaus vandenų keliais. Susisiekimo ministerijos siūlymui išplėsti tokių kelių sąrašą šiandien pritarė Vyriausybė.
„Auganti konkurencija laivybos rinkoje diktuoja poreikį nuolat tobulinti uosto infrastruktūrą, neatsilikti nuo pasaulinių tendencijų ir kuriamų technologijų. Investicijos į Klaipėdos uosto laivybos kanalo gilinimą sukurs apčiuopiamą naudą tiek transporto sektoriui, tiek šalies ekonomikai – mūsų uostas išlaikys konkurencingumą regione, be to, bus saugesnis laivybai ir draugiškesnis aplinkai“, – sako susisiekimo ministras J. Narkevič.
Nors istorinio burlaivio „Meridianas“ remonto darbai doke jau iš esmės baigti ir laivas paruoštas plukdymui, grąžinti Klaipėdos simbolį į savo vietą prie Danės upės krantinės planuojama ne anksčiau penktadienio, lapkričio 6 d.
Keltų kompanija „Stena Line“ šiandien paskelbė apie tolimesnę savo veiklos Baltijos jūros regione plėtrą. Kitais metais šiuo metu Travemiundė – Liepoja maršrutu plaukiojantys laivai bus pakeisti dviem naujais moderniais RoPax laivais, dėl kurių maršruto krovinių gabenimo pajėgumai padidės 40 procentų, kelionės laikas sutrumpės ir bus siūlomas nekintantis tvarkaraštis su 12 išvykimų per savaitę. Naujuose laivuose taip pat bus galima naudotis geresne įranga.
Kad Klaipėdos uostas yra svarbi konteinerių pervežimo ir paskirstymo vieta pasaulinės laivybos kompanijos „Mediterranean shipping company“ (MSC) planuose, patvirtino šios kompanijos vadovybė nuotolinio susitikimo su Klaipėdos uosto vadovu metu. Susitikimą su laivybos kompanija dėl konteinerių srautų perspektyvų Klaipėdos uoste inicijavo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas.
Vilniuje nuo šios savaitės įsigaliojo naujas „airBaltic" žiemos tvarkaraštis. Šio sezono metu oro linijų bendrovė planuoja vykdyti aštuonis tiesioginius skrydžius iš Vilniaus. Iš Lietuvos sostinės „airBaltic" siūlys tiesioginius skrydžius į Amsterdamą, Berlyną, Kijevą, Londoną, Miuncheną, Oslą ir Paryžių ir patogų susisiekimą per Rygą daugiau nei 40 krypčių.
„Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ dalijasi atmintine keleiviams, kurioje pateikiama informacija apie kelionių traukiniais pokyčius, savivaldybes suskirsčius į žaliąją, geltonąją ir raudonąją zonas. Raudonojoje zonoje esančiose savivaldybėse nuo spalio 26 d., pirmadienio, įvedamas lokalus karantinas.
Keltų bendrovė „Stena Line“ paskelbė apie savo veiklos Baltijos jūros regione plėtrą ir stiprinimą. Kitais metais dabartinius Nynäshamn-Ventspils maršruto laivus pakeis du šiuolaikiniai keltai: „Stena Lagan“ ir „Stena Mersey“. Naujieji keltai keleiviams taps patraukliu būdu keliauti Baltijos jūra. Be to, krovinių pervežimo pajėgumai padidės dar 30 proc.
Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.
Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių
|
|