Numatoma Klaipėdos geležinkelio mazgo pertvarka apims ir Kopūstų k. alternatyvą

2020 06 23


558 article terminal

Siekdama sudaryti sąlygas efektyvesniam ir ekologiškesniam krovinių vežimui į Klaipėdą ir iš jos bei apsaugoti centrinę uostamiesčio dalį nuo neigiamo transporto poveikio, Susisiekimo ministerija inicijuoja Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtros ir modernizavimo projektus.

Vyriausybės posėdžiui, kuris vyks š. m. liepos 1 d., Susisiekimo ministerija pateiks tvirtinti patikslintą nutarimo projektą dėl planavimo dokumentų regimo pradžios. Siūlomo pakeitimo esmė – aiškiai nurodyti planuojamas vertinti alternatyvas, tarp jų ir Kopūstų k. Klaipėdos rajone alternatyvą, siekiant kroviniams skirtą geležinkelių infrastruktūrą laipsniškai iškelti iš centrinės Klaipėdos miesto dalies ir centrinę geležinkelio stotį palikti tik keleivių reikmėms.

„Klaipėdos geležinkelio mazgas yra svarbi tarptautinio IXB transporto koridoriaus jungtis. Šio geležinkelio mazgo infrastruktūros pertvarka ir išvystymas sudarys geresnes sąlygas aptarnauti Klaipėdos uostą, pagerins krovinių vežimo sąlygas, o tuo pačiu apsaugos centrinę Klaipėdos miesto dalį nuo krovininių traukinių keliamo triukšmo. Planuodami strateginius objektus taip pat sieksime, kad būtų išsaugota miesto žaluma ir įsiklausyta į žmonių poreikius“, – sako susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič.

Kopūstų kaimo alternatyvą nutarimo projekte nutarta konkrečiai įvardyti po papildomų konsultacijų su Klaipėdos bendruomenių atstovais, vykusių š. m. birželio 19 d., Klaipėdoje.

Numatoma pertvarka apims Klaipėdos geležinkelio mazgo dalį ruože nuo Kopūstų k., Klaipėdos rajone pro Pauosčio kelyną iki geležinkelio viaduko virš Liepų g., Klaipėdoje ir ruožą nuo Rimkų geležinkelio stoties pro Draugystės geležinkelio stotį iki Klaipėdos uosto ribos. Rengiant teritorijų planavimo dokumentus, bus siekiama sudaryti sąlygas darniai Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtrai Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono savivaldybių teritorijose.

Krovinių logistiką bus siekiama pertvarkyti taip, kad kuo daugiau krovinių į uostą ir iš jo būtų vežama geležinkeliais ir mažėtų kelių transportu vežama krovinių dalis. Tai sumažintų krovininių transporto priemonių srautą Klaipėdos mieste ir jo prieigose.

Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtrą ir modernizavimą numatoma įgyvendinti iki 2030 m.

Šaltinis sumin.lrv.lt

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt