„Lietuvos geležinkelių“ grupei priklausanti keleivių vežimo bendrovė „LG Keleiviams“ „Sustainable Brand Index™“ sudarytame prekės ženklų reitinge, Transporto / kelionių segmente, užėmė pirmą vietą.
„Sustainable Brand Index™“ – Europoje didžiausias, nuo 2011 metų vykdomas nepriklausomas prekės ženklų tyrimas, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas tvarumo aspektui. Šis tyrimas analizuoja, kaip prekės ženklai vartotojų suvokiami, atsižvelgiant į aplinkosaugos ir socialinę atsakomybes, ir pateikia prekės ženklų reitingą pagal tvarumą.
2020-aisiais studija pirmą kartą atlikta Lietuvoje, taip pat – Latvijoje ir Estijoje. „Lietuvos geležinkelių“ bendrovė tarp visų Lietuvoje į studiją įtrauktų 50 prekės ženklų užėmė 14 vietą, o Transporto / kelionių segmente pripažinta lydere.
„Džiaugiamės šiuo laimėjimu – tai didelis klientų įvertinimas mums, kaip bendrovei, o kartu – ir visai „Lietuvos geležinkelių“ grupei. Kasdien dirbame tam, kad kurtume kitokią keliavimo kultūrą – ekologišką, saugančią gamtą ir raginančią būti sąmoningiems bei atsakingiems mus supančios aplinkos atžvilgiu. Smagu, kad šie darbai ir kuriamas pokytis yra matomas bei pripažįstamas visuomenės. Tai dar labiau skatina mus siekti strateginio tikslo –tapti pirmuoju pasirinkimu keliaujantiems“, – teigia „LG Keleiviams“ generalinis direktorius Linas Baužys.
Prekės ženklai į „Sustainable Brang Index™“ studiją įtraukti atsižvelgiant į atitinkamame segmente jų užimamą rinkos dalį, apyvartą ir bendrą žinomumą. Remiantis šiais kriterijais, atrinkti tie prekės ženklai, su kuriais vartotojai susiduria savo kasdienybėje.
Daugiau apie tyrimą – https://bit.ly/2K6I6Jq
Šaltinis www.litrail.lt