Jokioje kitoje Europos Sąjungos šalyje geležinkeliai nėra taip gerai vertinami, kaip Lietuvoje. Europos Komisijos duomenimis Lietuvos gyventojai iš visų transporto sričių palankiausiai vertina šalies geležinkelių sistemą. EK tyrimas grindžiamas MPI – rinkos veiklos rodikliu, kuris skaičiuojamas remiantis pasitikėjimu, vartotojų lūkesčių išsipildymu, taip pat analoginiu lyginimu. EK tyrimą atlieka jau kelerius metus – geriausiai iš visų transporto rūšių vertinamos pozicijos Lietuvos geležinkeliai neužleidžia jau nuo 2013 metų.
Teigiamą nuomonę apie šalies geležinkelius formuoja nuolat atnaujinamas keleivinių ir prekinių riedmenų parkas. Už patogumą, puikų aptarnavimo pygį, galimybę įsigyti bilietų internetu keleiviai pamėgo šiuolaikiškus elektrinius dviaukščius traukinius, jau septintus metus kursuojančius tarp Vilniaus ir Kauno, taip pat šiais metais tarp Vilniaus ir Klaipėdos paleistus naujus dyzelinius traukinius ML 700.
„Toks EK tyrimo rezultatas AB „Lietuvos geležinkeliams" – maloni naujiena. Dar visai neseniai girdėdavome tik skundus dėl nepatogių kelionių traukiniais, o šiandien juos keičia pagyrimai ir padėkos. Tai ne vienerių metų įtempto darbo rezultatas. Stengiamės didinti keleivinių ir prekinių traukinių greitį, tuo pačiu užtikrindami saugų jų eismą. Vartotojai pastebi naujoves ir džiaugiasi keliaudami naujais „Lietuvos geležinkelių" traukiniais. Geležinkelių transporte viskas susiję – norėdami, kad keleiviniai traukiniai važiuotų saugiai ir greitai, privalome turėti patikimą geležinkelių infrastruktūrą", – sako AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Stasys Dailydka.
Kaip rodo apklausos, „Lietuvos geležinkeliai" taip pat teigiamai vertinami už nuolatines pastangas modernizuoti geležinkelių infrastruktūrą, sudarant palankias sąlygas verslui, tuo pačiu mažinant aplinkos taršą, riedmenų keliamą triukšmą.
Visuomenė gerai suvokia geležinkelių elektrifikavimo naudą taip pat šiuolaikiniais logistikos sprendimais grindžiamų technologijų vertę.
AB „Lietuvos geležinkeliai"