Sutartį bendrovės vadovas pasirašė gavęs AB „Lietuvos geležinkeliai" valdybos siūlymą AB „Lietuvos geležinkeliai" vadovui Stasiui Dailydkai ar jo įgaliotiems asmenims užtikrinti tinkamą susitarimo dėl projekto „Rail Baltica" pirkimų schemos įgyvendinimą.
Valdybos protokole, kurį dauguma valdybos narių pasirašė apklausos būdu, pavesta, vykdant nuolatinę susitarimo vykdymo kontrolę ir priežiūrą, domėtis susitarimo numatytų pirkimų organizavimu ir vykdymu, siekti, kad būtų laiku gauta visa reikalinga su konkrečiais pirkimais susijusi informacija, kreiptis į atitinkamus organus dėl sprendimų/pritarimų gavimo, esant poreikiui reikšti pastabas ar pasiūlymus, susijusius su pirkimų sąlygų rengimu, jų teisėtumu ir pagrįstumu, bei kitaip aktyviai dalyvauti susitarimo įgyvendinimo procese ir jos pagrindu rengiamuose konkrečiuose pirkimuose, kiek tai susiję su projekto „Rail Baltica" įgyvendinimu Lietuvos Respublikoje.
Taip pat pavesta paskirti už susitarimo vykdymą atsakingus asmenis bei patvirtinti bendrovės ir UAB „Rail Baltica statyba" interesų atstovavimo RB RAIL AS valdymo organuose tvarką bei imtis kitų priemonių, reikalingų užtikrinti tinkamą susitarimo įgyvendinimą ir Bendrovės interesų užtikrinimą „Rail Baltica" projekto įgyvendinime.
„Lietuvos geležinkeliai" sėkmingai įgyvendina „Rail Baltica" projektus
AB „Lietuvos geležinkeliai" yra „Rail Baltica" projekto įgyvendinimo lyderė. Bendrovė nutiesė 1435 mm pločio vėžę nuo Kauno iki Lenkijos sienos: jau dabar Lenkijos regioninės geležinkelių bendrovės traukiniai užtikrina susisiekimą nuo Kauno iki Balstogės.
AB „Lietuvos geležinkeliai" įgyvendino Šeštokų terminalo projektą – dabar čia perkraunami kroviniai nuo vadinamosios „rusiškos" vėžės ant europinės 1435 mm platformos.
AB „Lietuvos geležinkeliai" savo lėšomis įrengė pervažų signalizacijos sistemas ir tokiu būdu pagreitino susisiekimą europine vėže nuo Kauno iki Lenkijos sienos.
Spalio 7-ąją buvo pasirašyta itin svarbi „Rail Baltica" geležinkelio ruožo „Jiesia–Rokai" statybos darbų sutartis. Šis geležinkelio ruožas yra vienas iš trijų ruožų, sujungsiančių Kauno intermodalinį terminalą su „Rail Baltica" geležinkeliu ir tuo pačiu integruosiančiu jį į Europos geležinkelių tinklą.
AB „Lietuvos geležinkeliai"