Žiedinių sankryžų įrengimas efektyviai mažina saugaus eismo problemas. Tai patvirtina ne tik Lietuvos kelininkų, bet ir Europos šalių bei viso pasaulio patirtis. Po rekonstrukcijos šiandien oficialiai atidaryta Birštono žiedinė sankryža padės išvengti skaudžių eismo nelaimių, pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų eismo sąlygos.
„2009–2012 metais šioje sankryžoje įvyko dvi įskaitinės avarijos, kurių metu vienas žmogus žuvo ir du buvo sužeisti. Eismo įvykių analizė parodė, kad tose vietose, kuriose buvo įrengtos žiedinės sankryžos, avaringumas sumažėjo beveik 95 procentus“, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
Kelyje Vilnius–Prienai–Marijampolė esančios trišalės sankryžos su įvažiavimu į Birštono miestą rekonstravimas į žiedinę – viena iš 7 saugų eismą ir aplinkosaugą gerinančių priemonių, kurias Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos numatė įdiegti 2014–2020 m. transeuropinio transporto tinklo (TEN-T) keliuose.
Pernai į žiedines buvo rekonstruotos ir atidarytos Vilkaviškio (kelias Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas) ir Jonavos (kelias Kaunas–Zarasai–Daugpilis) sankryžos.
Šiemet kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga numatoma pradėti keturšalės Pasvalio sankryžos rekonstravimo į žiedinę darbus. Sklandžiam ir saugiam eismui jungiamuosiuose keliuose užtikrinti taip pat planuojama įrengti Žemaitkiemio (kelias Vilnius–Panevėžys, ties Ukmerge) ir Žiežmarių žiedines sankryžas (kelias Vilnius–Kaunas–Klaipėda).
Lietuvoje valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu yra apie 70 žiedinių sankryžų. Šios sankryžos mūsų šalyje pradėtos diegti ne taip seniai – pirmoji pastatyta 1998 m. ties Kėdainiais.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija