Pakelti mėlynąjį banginį, didžiausią mūsų planetos gyvūną, arba kelis tūkstančius žmonių vienu metu – su tokiomis užduotimis nesunkiai susitvarkytų naujasis bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ pirkinys kranas KRC-1600. Pamatyti, kaip šis kranas kelia nuvirtusią cisterną, bus galima rytoj, balandžio 3-ią dieną, Naujosios Vilnios geležinkelio stotyje.
Vokietijos firmoje Kirow Ardelt GmbH pagamintas daugiafunkcinis 160 tonų keliamosios galios kranas leis greičiau likviduoti eismo įvykių padarinius geležinkeliuose, taip pat galės būti naudojamas infrastruktūros atstatymo darbams. Jis atitinka visus šiuolaikinius saugos ir gamtos apsaugos reikalavimus.
Kranas sveria 180 tonų ir gali važiuoti 25 kilometrų per valandą greičiu. Pagalbinio traukinio sąstate jį galima vežti 100 kilometrų per valandą greičiu. Senieji kranai savo eiga galėjo važiuoti tik 6 kilometrų per valandą greičiu.
„Būsime pirmieji pradėję eksploatuoti tokį modernų geležinkelio kraną plačiosios vėžės geležinkeliuose. Tai dar vienas svarbus žingsnis priartinant Lietuvos geležinkelių techninį lygį prie europinio“, – sakė AB „Lietuvos geležinkeliai“ Geležinkelių infrastruktūros direkcijos direktorius Albinas Ragauskis.
Leipcigo sunkiųjų mašinų gamykloje Kirow Ardelt GmbH pagaminti geležinkelio kranai jau naudojami Austrijos, Šveicarijos, Vokietijos, Saudo Arabijos, Turkijos, Kinijos ir kitų valstybių geležinkeliuose.
AB „Lietuvos geležinkeliai“