Valstybinės geležinkelio inspekcijos teikiamas paslaugas vartotojai vertina puikiai

2014 01 15

 

Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – VGI) atliko teikiamų administracinių paslaugų vartotojų patenkinimo tyrimą, kuris parodė, kad beveik 95 proc. apklaustųjų VGI teikiamų administracinių paslaugų kokybę įvertino gerai arba labai gerai. Palyginti su 2012 m., šis rodiklis pagerėjo 12 %.

 

„Tokio aukšto savo darbo kokybės įvertinimo Valstybinės geležinkelio inspekcijos kolektyvas sulaukė pasitelkdamas modernias informacines technologijas, perkėlus kai kurių paslaugų teikimą į elektroninę erdvę, įvedus konsultavimosi telefonu standartus ir kitas naujoves, vartotojams tapo paprasčiau ir greičiau gauti informaciją“, – sakė susisiekimo viceministras Saulius Girdauskas.

 

Tyrimo metų VGI veiklą vertino 63 respondentai, atstovaujantys geležinkelio transporto įmonėms arba pageidaujantys teikti su geležinkelio transportu susijusias paslaugas. Jie turėjo įvertinti VGI darbo vietą ir laiką, bendravimo ir bendradarbiavimo kokybę, operatyvumą, darbuotojų kompetenciją, paslaugos suteikimo laiką, informacijos prieinamumą, konsultacijas ir pagalbą. Respondentai visus VGI darbo aspektus įvertino labai gerai arba puikiai.

 

Valstybinė geležinkelio inspekcija kontroliuoja Lietuvos geležinkelio transporto saugos lygį, išduoda saugos sertifikatus, tikrina, kaip geležinkelio transporto įmonės vykto teisės aktų reikalavimus, prižiūri geležinkelio transporto objektų saugumą ir eismo organizavimą, išduoda pažymėjimus asmenims, pageidaujantiems vežti pavojingus krovinius, atlieka kitas priežiūros funkcijas.

 

Siekdama ir ateityje gerinti teikiamų administracinių paslaugų kokybę ir didinti vartotojų palankumą 2014 m. VGI planuoja tobulinti interesantų konsultavimą telefonu, gerinti VGI darbuotojų kvalifikaciją, periodiškai analizuoti administracinių paslaugų teikimo procedūras.

 

Siekiant sutrumpinti administracinių paslaugų teikimo terminus ir supaprastinti procedūras, bus pereinama prie deklaracijų modelio, t. y. pareiškėjui pateikus prašymą ir nustatytos formos deklaraciją, paslauga bus suteikiama jau kitą dieną.


Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

 

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt