Eurazijos geležinkeliai pakinkė „Baltijos vėją“

2013 12 04

 

Augant krovinių srautams į Rytų šalis ir tįstant autotransporto eilėms pasienyje, didėja geležinkelių transporto paklausa. Pagal nustatytą grafiką važiuojantis traukinys „Baltijos vėją“ kitais metais turėtų važiuoti nebe tris, o penkis kartus per mėnesį.

 

„Kol kas traukinys „Baltijos vėjas“ iš Lietuvos į Kazachstaną važiuoja kas 10 parų, tačiau svarstome galimybę sąstatų skaičių padidinti iki keturių – penkių kartų per mėnesį“, - apie planus pasakoja traukinį valdančios bendrovės „Hoptrans Projects“ generalinis direktorius Valdas Tutkus.

 

V. Tutkus teigia, jog kitiems metams jau garantuotas pakankamas krovinių srautas, kad traukinys išlaikytų reguliarų ir stabilų važiavimo grafiką.

 

„Reguliarų ir stabilų traukinio važiavimo grafiką padeda užtikrinti du dalykai: patrauklios kainos ir krovinio pristatymo laikas. Traukinys iš Lietuvos į Kazachstaną nuvažiuoja per keturias - penkias paras, nes visos muitinės patikros atliekamos dar Lietuvoje, todėl sąstatas iki Kazachstano važiuoja nestabdomas“, -
pasakoja V. Tutkus.

 

„Metų geležinkelių operatorės“ apdovanojimą šiemet gavusi bendrovė per metus perveža apie 10 tūkst. konteinerių, iš kurių apie 2,5 tūkst. perveža „Baltijos vėjas“. Per pastaruosius tris mėnesius traukinio pervežamų konteinerių skaičius išaugo apie tris kartus.     

 

„Hoptrans Projects“

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt