DFDS uždaro geležinkelio keltų liniją Klaipėda – Zasnicas

2013 08 30

 

Jau daugelį metų geležinkelio keltų maršruto Klaipėda – Zasnicas finansinė padėtis buvo įtempta, ją dar labiau komplikavo geležinkelio krovinių mažėjimas. Mūsų pastangos nukreipti į liniją naujus krovinių srautus ir padidinti pajamas nebuvo sėkmingos, todėl DFDS lieka vienintelis pasirinkimas – 2013 metų rugsėjo pabaigoje liniją uždaryti.

 

DFDS keltai nuo 2001 metų plaukiojo šiuo istoriniu geležinkelio keltų maršrutu tarp Zasnico (Mukrano) Vokietijoje ir Klaipėdos Lietuvoje. Daugelį metų šia linija keltais buvo sėkmingai gabenami geležinkelio vagonai, sunkvežimiai, lengvieji automobiliai ir keleiviai. Geležinkelio vagonų gabenimas buvo ašine paslaugų dalimi, ją palaikė Lietuvos ir Vokietijos nacionalinės geležinkelių bendrovės.

 

Tačiau, metams bėgant, geležinkelių vagonų gabenimo paklausa pastoviai mažėjo, o šią vasarą vienintelis linijoje likęs didelis geležinkelio klientas informavo apie savo krovinių gabenimo sutarčių su mumis nutraukimą. „Mes sunkiai dirbome, kad rastume naujų klientų ir padidintume gabenimo apimtis bei pagerintume rezultatus, deja, mūsų pastangos nedavė vaisių. Tai reiškia, kad linijos rezultatai toliau blogės, o atsižvelgdami į naują sieros kiekio kure reglamentavimą, kuriuo nuo 2015 m. sausio 1 d. nustatomas mažo sieringumo jūrinio kuro naudojimas, netikime, kad ateityje sugebėtume liniją padaryti pelninga. Todėl, labai apgailestaudami, turėjome priimti sprendimą uždaryti maršrutą nuo šių metų rugsėjo pabaigos.“ – sako DFDS Seaways viceprezidentas Anders’as Refsgaard’as.

 

Visiems keleiviams ir krovinių vežėjams bus pasiūlyta patraukli alternatyva – mūsų linija Klaipėda – Kylis. DFDS personalas Kylyje ir Klaipėdoje yra pasiruošęs atsakyti į visus klientų klausimus ir padėti nukreipti pervežimus į šį maršrutą.

 

„Šiuo metu planuojame keltą panaudoti vienoje iš kitų savo linijų Baltijos jūroje, ir tokiu būdu tikimės kiek įmanoma labiau minimizuoti jūrininkų darbo vietų mažėjimą. Manome, kad per porą artimiausių savaičių galėsime jus išsamiau apie tai informuoti.“ – sako Anders’as Refsgaard’as.

 

Linijos uždarymas neturės įtakos kranto personalo užimtumui nei Lietuvoje, nei Vokietijoje.

 

DFDS liks dirbti Zasnico uoste, eksploatuodama Vokietiją ir Rusiją jungiantį maršrutą. Be to, DFDS ir toliau iš Zasnico į Kopenhagą gabens betono elementus Kopenhagos metro statybai.

 

AB DFDS Seaways

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt