"GEFCO“ prisijungė prie namo į Prancūziją grįžtančios „Elektros Odisėjos“
2012 10 21
Smulkiau
Kurbevė (Courbevoie), 2012 m. spalio 19 d. Du jauni prancūzai inžinieriai vasario mėnesį pradėję neįtikėtiną kelionę, žinomą kaip „Elektros Odisėja“, pasiekė savo užsibrėžtą tikslą – apkeliauti pasaulį elektra varoma transporto priemone ir užtikrinti jai ateities transporto priemonės vardą. „GEFCO“, vienas iš devynių šio projekto rėmėjų, prisidėjo savo patirtimi kaip logistikos paslaugų teikėjas ir savo kompetencija tvarkyti muitinių ir mokesčių reikalus.
Misija pavyko. Iš Alsatano (Alsatian) miesto vasario mėnesį savo didingą kelionę pradėję Antoninas Gajus (Antonin Guy) ir Ksavieras Degonas (Xavier Degon) į Strasbūrą atvyko praėjus septyniems mėnesiams, spalio 24 d. Šia kelione jie siekė pagerinti visuomenės nuomonę apie elektra varomas mašinas ir pademonstruoti, kad jos yra nebrangios ir patogios ateities transporto priemonės.
Spalio 27 d. ir 28 d. stabtelėję Paryžiaus „Motor show“ renginyje ir su projekto partneriais atšventę sugrįžimą į Prancūziją, praėjusią savaitę Antoniną ir Ksavierą pasveikino Prancūzijos reindustrializacijos ministerija ir ministras Arnaudas Montebourgas.
Savo pirmosios kelionės aplink pasaulį metu inžinieriai susidūrė su nenumatytu iššūkiu: keliaudami per 17 šalių jie turėjo pasikliauti vien žmonių gerumu ir kiekvienąsyk sustoję prašyti elektros jungiklio, kad galėtų pakrauti savo gamybinio modelio elektrinę transporto priemonę „Citroën C-Zéro“. Nuvažiavusi 25 000 kilometrų įgula pergalingai įveikė dar vieną iššūkį, tiesa, ne be „GEFCO“ pagalbos.
Unikali patirtis nepaprasto projekto metu
Kaip šio nuotykio partneris „GEFCO“ ne tik įgijo naujos patirties pervežime ir logistikoje, bet ir pritaikė jau turimą kompetenciją tvarkyti muitinių ir mokesčių reikalus. Turėdama platų tarptautinį tinklą „GEFCO“ koordinavo kelionės veiksmus ir įtraukė savo filialus, atlikusius esminį vaidmenį „Odisėjos“ metu.
„Citroën C-Zéro“ tris kartus buvo suteiktas jūrų transportas: vasario mėnesį per Atlanto vandenyną iš Nyderlandų į Jungtines Valstijas, balandžio mėnesį per Ramųjį vandenyną į Japoniją ir gegužės mėnesį per Kinijos jūrą. Siekdama šio tikslo Grupė bendradarbiavo su „NYKLine“.
Be to, įvairiais atvejais „GEFCO“ tvarkė visus su muitinėmis susijusius formalumus. Būtent todėl keliauninkai baigė kelionę be rūpesčių – jie žinojo, kad visada gali pasikliauti tarptautiniu mastu pripažinta Grupės patirtimi.
Antonino ir Ksaviero nuomone, projekto partneris „GEFCO“ puikiai atliko savo vaidmenį ir suteikė stabilias, patikimas ir aukščiausios kokybės paslaugas. Jų teigimu, buvo itin svarbu turėti šalia tokį savo srities ekspertą kaip „GEFCO“, nes tai leido jiems susitelkti ties pačiu nuotykiu, nesirūpinant administracinėmis procedūromis ar kitomis su transporto priemonės perkėlimu per vandenį susijusiomis prievolėmis. Kai tik automobilį pakraudavo į konteinerį, jie atsipalaiduodavo.