Naujasis „Volvo FH“ – iššūkis sunkvežimių pramonėje

2012 09 06


Vakar pasauliui buvo pristatyta naujoji „Volvo FH“ sunkvežimių serija, praplečianti aukščiausios klasės sunkvežimių sampratą. Degalų taupymas, patikimumas, ergonomika, nepriekaištingas valdymas, aktyvioji ir pasyvioji sauga, laiką taupančios funkcijos. „Volvo FH“ – tai sunkvežimis, sukurtas galvojant apie vairuotoją ir stengiantis padidinti krovinių gabenimo įmonės pelningumą.

Abejonių nekelia tai, kad šiandien vienas didžiausių krovinių gabenimo įmonių prioritetų yra ekonomiškas degalų naudojimas. Todėl natūralu, kad tam buvo skiriamas didžiulis dėmesys kuriant naująją „Volvo FH” seriją. „Euro 5″ jėgos agregatai, kurie ir iki šiol taupiai naudojo degalus, tapo dar ekonomiškesni. Be to, dienos šviesą išvydo ir pirmieji „Volvo” varikliai, atitinkantys griežtą „Euro 6″ emisijos standartą. Degalų sąnaudas mažina ir naujoji „I-See” sistema – papildomai sutaupoma iki 5 proc. degalų. 2013 m. rudenį rinkoje pasirodys naujieji „Volvo I-Torque” jėgos agregatai. Neabejojama, jog „Volvo I-Torque” taps naujuoju technologiniu etalonu, užtikrinančiu dar mažesnes degalų sąnaudas ir daug geresnes valdomumo savybes, naudingas ir krovinių gabenimo įmonei, ir vairuotojui.

Kad „Volvo” daug dėmesio skiria vairuotojui, parodo jo darbo vieta. Dėl patobulintos vairuotojo sėdynės, didesnių langų ir naujos formos galinio vaizdo veidrodžių vairuotojas geriau matys kelią. Valdymo svirtys ir kiti valdymo prietaisai yra išdėstyti tam tikra tvarka – svarbiausieji yra arčiausiai vairuotojo. Dėl visų šių patobulinimų vairuotojo matomumo laukas pastebimai padidėjo.

Dėl visiškai naujos kabinos konstrukcijos naujieji „Volvo FH” sunkvežimiai bus dar saugesni. Pirmą kartą „Volvo” atliko tiek daug išsamių susidūrimo bandymų ir su sunkvežimiu, ir su kabina. Geresnis matomumas, kurį pagerina ir siauresni galinio vaizdo veidrodžiai, taip pat užtikrina didesnį darbo aplinkos saugumą.

Vertikalesni statramsčiai kabinai suteikia dar vieną kubinį metrą vidinės erdvės. Tai reiškia, kad atsirado dar 300 litrų vietos daiktams laikyti, o sunkvežimis tapo dar komfortiškesnis. „Kabina buvo optimizuota ir darbui, ir laisvalaikiui. Geresnis gultas, integruotas autonominis kabinos vėsintuvas, mažesnis triukšmingumas ir kitos savybės padės geriau atsipalaiduoti ir išsimiegoti, todėl vairuotojai ne taip pavargs ir bus budresni,” – sakė C. Nilssonas.

Geri vairuotojai, kuriems suteiktos galimybės dirbti taip efektyviai, kaip tik įmanoma, didina transporto bendrovės pelningumą, o pagal vairuotojų poreikius sukurtas sunkvežimis krovinių gabenimo įmonėms padės pritraukti pačius geriausius vairuotojus.

„Europoje jau dabar dėl gerų vairuotojų verda arši konkurencija, kuri ateityje taps tik dar nuožmesnė. Esu tikras, kad vairuotojų mėgstami sunkvežimiai paskatins juos ieškoti darbo krovinių gabenimo įmonėse, kurios eksploatuos būtent tuos sunkvežimių modelius. Todėl ateityje naujieji „Volvo FH” sunkvežimiai didins krovinių gabenimo įmonių pelningumą įvairiais aspektais,” – sakė C. Nilssonas.

Europos rinkai skirti naujieji „Volvo FH” sunkvežimiai bus pradėti gaminti 2013 m. pavasarį.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt