“Rail Baltica” geležinkelio vėžės ruožams – statybos leidimai
2012 07 27
Smulkiau
Europinę geležinkelio vėžę “Rail Baltica” leista statyti Marijampolė-Kazlų Rūda ir Kazlų Rūda-Mauručiai ruožuose trijose savivaldybėse – Marijampolės, Kazlų Rūdos ir Prienų.
Techninius projektus rengusi bendrovė “Kelprojektas” pranešė, kad parengė “Rail Baltica” geležinkelio ruožo Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas penkių statinių rekonstrukcijos techninius projektus. Gauti leidimai pagal šiuos projektus statyti “Rail Baltica” geležinkelio vėžę.
2010 lapkritį “Kelprojektas”, veikiantis jungtinės veiklos pagrindu su Vokietijos bendrove EPG, pasirašė geležinkelio ruožo Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas techninio projekto ruošimo sutartį, kurioje buvo numatyti du “Kelprojekto” įgyvendinami darbų etapai: tyrimų, matavimų, techninių duomenų surinkimo ir vertinimo atlikimas bei projektavimo darbai.
“Rail Baltica” geležinkelio Marijampolė-Kazlų Rūda ir Kazlų Rūda-Mauručiai ruožuose rekonstrukcijos metu numatyta sugretinti 1435/1520 milimetrų vėžės pločio kelio įrengimus arba tiesti papildomą 1435 milimetrų vėžės pločio kelią šalia esamos geležinkelio linijos.
Vėžė “Rail Baltica” yra vienas iš prioritetinių Europos geležinkelių projektų, kuris sujungs Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. 335 kilometrų ilgio “Rail Baltica” projektą Vyriausybė yra pripažinusi valstybei svarbiu ekonominiu projektu.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas