„Renault Trucks“ pasiūloje atsirado nauja transporto priemonė. Statybos darbams skirtas „Renault Premium Lander Tridem“ išsiskiria keletu naujovių, kurių nebuvo ankstesniuose modeliuose.
„Premium Lander Tridem“ sunkvežimis turi 8×4*4 konfigūracijos ratų bazę. Galinė ašis yra valdoma ir padeda mažose erdvėse sunkvežimiui lengviau manevruoti, nes posūkio apsisukimo kampas sumažėjo 10-15 proc. jei lygintume su tradicine 8×4 ratų konfigūracija. Šią ašį galima pakelti ir nenaudoti esant mažoms apkrovoms ir taip taupyti kurą ir mažiau dėvėti padangas. Galinė ašis atlaiko 10 t. apkrovą. Tai kol kas vienintelis sunkvežimis rinkoje, kuris pasižymi tokia savybe. Tokių rezultatų gamintojui pavyko pasiekti bendradarbiaujant su „Michelin“ ir „ GoodYear“ kompanijomis. Abu šie padangų gamintojai pasiūlė 385/65 dydžio padangas, kurios ir atlaiko didžiulę masę, o be to gali būti montuojamos ant bet kurios ašies.
www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas