Pristatytas “Mercedes Benz Antos”

2012 07 07


Mercedes-antosŠios savaitės pradžioje Štutgarte buvo pristatytas naujasis „Mercedes Benz Antos“. Atskleista ir nemažai naujojo modelio techninių savybių. Tai pirmasis sunkusis vilkikas skirtas išskirtinai regioniniams pervežimams. Visuomenei plačiau naujasis „Antos“ bus pristatytas komercinio transporto parodoje Hanoveryje.

Vilkiko kabina 2,3 m. pločio ir yra dviejų ilgių – trumpa ir vidutinė. Vidutinio ilgio variante gamintojas gali pasiūlyti daugiau komforto vairuotojui.

Saugumas

Šis vilkikas iš kitų regioninių pervežimų vilkikų išsiskirs tuo, kad jame bus faktiškai visos sistemos naudojamos ir „Actros“ modelyje, tai yra regioninių pervežimų vilkike pirmą kartą pasiūlyta tokia gausybė papildomos įrangos. Į standartinę bazinę įranga įeina elektroninė stabdžių sistema (EBS), variklio stabdys, ABS, ASR, stabilumo bei kitos sistemos.

Varikliai

Visi „Antos“ modeliai bus komplektuojami su „Euro 6“ standartą atitinkančiais varikliais. Bus galima rinktis tarp „OM“ serijos 7,7, 10,7 ir 12,8 l. darbinio tūrio variklių, o jų galia sieks nuo 238 iki 510 A. j. Naujuose „OM“ serijos varikliuose yra panaudotos pačios naujausios technologijos. Viena iš jų, pasak gamintojo, pirmą kartą dyzeliniame variklyje sumontuotas kintamas vožtuvų atsidarymo ir užsidarymo laikas. Taip pat visuose modeliuose bus pilnai automatinė pavarų dėžė „PowerShift“ su 8 arba 12 bėgių. Visi varikliai turi „EGR“ ir „SCR“ sistemas ir naudoja AdBlue.

Kitos detalės

„Antos“ sunkvežimis bus dviejų tipų – vilkikas arba sunkvežimis su krovinių skyriumi, prie kurio bus galima prikabinti priekabą. Vilkikas su puspriekabe galės sudaryti iki 40 t. bendrosios masės junginį. Sunkiausias naujasis „Antos“ sveria apie 6,4 t., tad vežėjams atsiras galimybė į puspriekabę pakrauti sunkius krovinius.

Sunkvežimis su krovinių skyriumi taip pat turės savo išskirtinumą. Vienas iš variantų bus su padidintu krovinių skyriumi, kurio aukštis bus apie 3 m.


Klientai galės rinktis ir skirtingo dydžio kuro bakus, priklausomai nuo to, kam jie teikia prioritetą: gabenimo nuotoliui ar pakrovimo svoriui.

Šis modelis rinkoje pakeis “Axor”.

www.cargonews.lt, CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas
 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt