„Eaton“ firma sukūrė kintamo vožtuvų skirstymo reguliavimo sistemą lengviesiems ir vidutinės klasės sunkvežimių varikliams.
Naujoji sistema padės išspręsti viena kitai prieštaraujančias variklio galios didinimo ir degalų panaudojimo efektyvumo problemas. Sistemos moduliai leidžia reguliuoti skirtingą vožtuvų eigos – pakėlimo aukštį. Tai sudaro galimybę degimo kameroje lanksčiai reguliuoti dujų skirstymą ir tiekti oro kiekį pagal variklio darbo poreikį.
Sistema sukurta remiantis išmetamųjų dujų regeneracijos (AGR) ir kintamos vožtuvo eigos principu. Vėlyvas įleidimo vožtuvo uždarymas užtikrina, kad variklio eksploatavimas dyzelio darbo ritmą pakeistų į Millerio ciklą. Šis ciklas leidžia paduoti degalus dar nepasibaigus jų išsiplėtimo procesui. Taip vadinamasis Millerio ciklas padidina degalų panaudojimo efektyvumą ir tuo pačiu sumažina azoto oksidų emisiją.
AGR reguliavimo ir kintamos vožtuvų eigos sistemas „Eaton“ kuria Turino mokslinio tyrimo institute (Italija). Abu sistemos moduliai gali būti diegiami atskirai arba pritaikyti dirbti pagal suderintą programą kartu.
Šaltinis CargoNews - informacinis-analitinis transporto portalas