Stena Line plėtra Baltijos jūroje

2023 05 15


Stena Lineįsigijoteisę vykdyti veiklą Ventspilio uosto keltų terminalebei toliau plečiasi Baltijos jūroje

Šiandien Švedijos keltų bendrovė „Stena Linepaskelbė, jog įsigijo teisę vykdyti veikląVentspilio uosto (Latvija) keltų terminale. Tai yra naujausia iš daugelio investicijų Baltijos regione, įskaitant atnaujintus keltus ir naujų maršrutų paleidimą.

Veiklos teisių Latvijos uosto terminale įsigijimas– tai naujausias plėtros žingsnis, kuriais siekiama paremti ilgalaikįStena Line“ augimąperspektyviame Baltijos jūros regione. Bendrovė nuo 2012 m. siūlo maršrutą tarp Ventspilio ir Nineshamn(Švedija), o šiandienos naujienospatvirtina ilgalaikį Stena Line įsipareigojimą Ventspiliui – vienai iš strateginių Stena Line vietų Baltijos jūroje.

Tiesioginis Ventspilio operacijų valdymas suteiks Stena Linegalimybes ateityje plėsti veiklą, nes Latvijos, kaip jūrinės valstybės, svarba ir toliau auga, o prekybos apimtys didėja.

Baltijos jūra yra mums itin svarbus regionas, o investicijos Ventspilyje rodo, kad esame pasiryžę plėtoti savo verslą LatvijojeŠiuo strateginiu žingsniu užsitikrinome ilgalaikes pozicijas svarbioje mums Europos tinklo dalyje ir nekantriai laukiame, kada galėsime dirbti su savo klientais ir partneriais, kad ir toliau plėtotume savo veiklą regione“, – teigia „Stena Line“ generalinis direktorius Niclasas Martenssonas.

Dėl didėjančios klientų paklausos Latviją ir Švediją jungiančiame maršrute neseniai reikėjo padidinti pajėgumus dviem keltais: „Stena Baltica ir Stena ScandicaNauji keltai 30 proc. padidino krovinių gabenimo maršrute pajėgumus, taip pat pasiūlė naują modernią patirtį laive, kuriame telpa iki 970 keleivių.

Taip pat ir 2021 bei 2022 m. buvo atnaujintasmaršrutas Liepoja (Latvija) – Travemiundė (Vokietija), 40 proc. padidinant krovinių gabenimo pajėgumą keltais Stena Livia ir Stena Flavia, taip gerokai sutrumpinant perplaukimo laiką.

Bendrovės plėtra Baltijos jūroje taip pat apima naujo maršruto tarp Nineshamn(Švedija) ir Hanko (Suomija) atidarymą 2022 m. vasarį. Naująjį maršrutą palankiai įvertino klientai, nes auga krovinių vežimo apimtys, be to, daugėja keliaujančiųjų automobiliais.

Norviko uostas Nineshamne, esantis į pietus nuo Stokholmo, neseniai buvo renovuotaspagerinta infrastruktūra ir kitisvarbūs parametrai, padedantysStena Line vykdyti keliones tiek į Latviją, tiek ir į Suomiją.

Per 2022 m. bendrovė pristatė du visiškai naujus keltus E-Flexer“: „Stena Estelle ir Stena Ebbakurie kursuoja populiarėjančiame maršrute tarp Karlskrunos (Švedija) ir Gdynės (Lenkija). Karlskrunos Verko uostas neseniai buvo atnaujintas, o Gdynės uoste pernai atidarytas visiškai naujas terminalas.

Teisės į keltų terminalo veiklą įsigijimas turi būti patvirtintas valdžios institucijų, kad būtų laikomasi konkurencijos reikalavimų. Komercinės susitarimo detalės neatskleidžiamos.

Šailtinis, INTEGRITY

 

Žurnalas JŪRA leidžiamas nuo 1935 m.

Tarptautinis verslo žurnalas JŪRA MOPE SEA leidžiamas nuo 1999 m.

Pirmasis Eurazijoje leidžiamas keturiomis kalbomis: anglų, kinų, rusų, lietuvių


Adresas:

Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“
Minijos g. 93
, LT-93234 Klaipėda, Lietuva
Tel./faks. +370 46 365602
El.paštas: news@jura.lt
www.jura.lt

 


Leidėjas:

UAB Jūrų informacijos centras


Žurnalas „JŪRA“ leidžiamas nuo 1935 m.
Tarptautinis verslo žurnalas „JŪRA MOPE SEA“ leidžiamas nuo 1999 m.

ISSN 1392-7825

2017 © www.jura.lt