Logistikos sektoriuje iki šiol nebuvo vieningos platformos, kuri padėtų vienoje vietoje matyti visą reikalingą informaciją apie gabenamus krovinius – įvedus siuntimo duomenis neretai tekdavo pačiam tikrinti skirtingas transportavimo opcijas. Tačiau procesai skaitmenizuojasi – į Lietuvos rinką žengia naujas modernus „MyDello“ įrankis, atversiantis naujas siuntų valdymo galimybes.
Estų sukurta logistikos valdymo platforma jau dabar vadinama revoliucija logistikos sektoriuje. Ekspertų teigimu, tradicinius logistikos sprendimus perkėlus į skaitmeninę erdvę, siuntimo procesai gerokai supaprastėja.
„MyDello“ – tikras perversmas logistikos sektoriuje. Dabar užtenka įvesti krovinio siuntimo vietą, matmenis, svorį ir pasirinkti priimtiniausią transportavimo būdą – geriausias pasiūlymas matomas iškart“, – sako „MyDello“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Sigrid Ojavee.
Vienas įrankis visai logistikai
Pasak jos, galimybė visą svarbiausią informaciją rasti vienoje platformoje, gerokai palengvina krovinių gabenimo procesus, o lengvesnis planavimas padeda ne tik mažinti darbo krūvį, bet ir optimizuoti išlaidas, mažinti ekologinį pėdsaką.
Tai ypač aktualu verslams, kuriems tenka kasdien rūpintis įvairių tarptautinių siuntų koordinavimu – naujas logistikos įrankis padeda taupyti laiką, siekiant sužinoti kainą ir pristatymo terminus nebereikės atskirai kreiptis į kiekvieną tiekėją individualiai.
„Tokios užklausos neretai pareikalauja didelių resursų – atsakymus kai kuriais atvejais pavyksta gauti po kelių valandų, o kartais užtrunka ir kelias dienas. „MyDello“ atsakymus pateikia per kelias minutes, be to, siuntas galima sekti tiesiogiai“, – tikina S. Ojavee.
Pasak jos, vienas didžiausių platformos privalumų – galimybė pasirinkti norimą transportavimo būdą – anksčiau tokios opcijos daugelis kompanijų neturėjo. Tuo tarpu „MyDello“ suteikia visapusišką pasirinkimą – siuntinius transportuoja laivais, lėktuvais, traukiniais, veža sunkvežimiais, jei reikia – naudoja kelis skirtingus būdus.
Skaitmeninė revoliucija – efektyvesni procesai
„MyDello“ komandoje dirba logistikos sektoriuje ilgametę patirtį turintys specialistai, kurie
ir patys anksčiau su klientais bendraudavo tradiciniu būdu, informaciją apie siuntinius pateikdavo elektroniniu paštu, telefonu.
„Transportas ir logistika technologine prasme nuo kitų sektorių atsilieka – būtent tai ir paskatino mus ieškoti naujų sprendimų, modernizuoti operacines sistemas. Suskaitmeninus daugelį procesų, šie tapo efektyvesni, patogesni naudoti. Naują platformą kūrėme beveik dvejus metus, komanda turi beveik 60 metų patirtį šioje srityje. Esame pasirengę naujovėms, todėl apgalvojome net mažiausias detales“, – sako S. Ojavee.
Planuose – plėtra į pasaulinę rinką
Inovatyvus logistikos įrankis jau sulaukė sėkmės ir kaimynėse šalyse – balandžio pabaigoje platformą jau išbandė ją kūrę estai, prieš porą savaičių ėmė naudotis ir latviai. Pašnekovė įsitikinusi, kad tarptautiniu mastu veikiančią siuntų gabenimo platformą įvertins visas pasaulis.
„Esame pasirengę plėstis ne tik Baltijos šalyse, tikimės, kad pavyks rasti investuotojų, užkariauti rinką visame pasaulyje. „MyDello“ platforma kuria vertę žmonėms, tai turi likti pastebėta“, – įsitikinusi pašnekovė.
Naujoji skaitmeninė pratforma „MyDello“ priklauso įmonių grupei „Balti Logistika“ ir „Logistika Plus“.
Platformos verslo modelis panašus į įprasto ekspeditoriaus, tačiau krovinių gabenimo klausimai sprendžiami naudojant šiuolaikiškus skaitmeninius sprendimus – tai padidina tiekimo grandinės efektyvumą.
Šaltinis INTEGRITY