Lietuvių įkurta technologijų įmonė „Omnisend“, pernai tris kartus padidinusi pajamas, šiemet augti nesustojo: fiksuojamas augimas dukart. Pasak vieno iš įmonių rinkodarą daugybėje skirtingų kanalų automatizuojančio įrankio kūrėjų Ryčio Laurinavičiaus, karantinui paskatinus visuotinę skaitmenizaciją, augo nemaža dalis šioje srityje veikiančių verslų.
Šių metų spalį bendrovės programinės įrangos prenumeratų pardavimų pajamos (angl. annual recurring revenue, ARR) siekė 15,7 mln. eurų. Tuo tarpu 2019 m. tuo pačiu metu jos sudarė 7,7 mln. eurų. ARR yra vienas svarbiausių rodiklių vertinant pagal programinės įrangos prenumeratos (angl. Software as a Service, SaaS) verslo modelį veikiančius verslus.
„Nuosavo produkto kūrimas leidžia plėstis labai sparčiai – jį galime pasiūlyti įmonėms visame pasaulyje. Rinkodaros automatizavimo įrankis suteikė galimybę mums greitai ir sklandžiai įžengti į rinkas nuo JAV iki Azijos šalių panašiu metu, o jo tobulinimas atsižvelgiant į iš klientų gaunamus duomenis leidžia jose įsitvirtinti“, – sako R. Laurinavičius.
Šiemet „Omnisend“ tapo ir 33 greičiausiai Didžiojoje Britanijoje augančia technologijų įmone. Bendrovė įvertinta vienuose iš įtakingiausių šalies apdovanojimų „Deloitte‘s UK Fast 50“, jau 23 metus iš eilės vertinančių ir skelbiančių sparčiausiai pajamas auginančių technologijų įmonių 50-uką.
Ieško dešimčių patyrusių specialistų
Technologijų įmonė planuoja ir tolimesnį augimą: pastaraisiais metais komandą išauginusi iki daugiau nei 100 darbuotojų Lietuvoje, JAV, D. Britanijoje bei Ukrainoje, šiuo metu ji dairosi dar bent kelių dešimčių patyrusių specialistų.
„Matome, kad vienas iš tikrai pasiteisinusių sprendimų, leidžiančių mums greitinti augimą ir užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę – itin patyrusių, vertingiausią rinkos patirtį sukaupusių specialistų pritraukimas į komandą. Tad būtent tokių specialistų aktyviai ieškoti Vilniuje, Kaune bei kituose šalies miestuose esame nusprendę šiuo metu“, – teigia R. Laurinavičius.
Pasak „Omnisend“ bendraįkūrėjo, augti padeda ir sprendimai klientų aptarnavimo srityje.
„Mūsų rinkoje klientai paprastai nėra labai lojalūs – išbando ir naudoja įvairius įrankius, juos keičia. Vis dėlto dedikavome patyrusių specialistų komandą tiesioginiam bendravimui su klientais ir jaučiame, kad tai užtikrina kur kas ilgalaikiškesnį bendradarbiavimą“, – patirtimi dalinasi verslininkas.
Šaltinis Omnisend